Wednesday, July 11, 2012

Nasihat Untuk Penunggang Motor (Lu Nak Bawak Moto ke Nak Mesej Awek)

Oleh: FarhanaOh Farhana Pukul 3:58 PM
Haishh.. geramm gerammm.. Tadi lagi sikit je nak tersondol motor dan dihimpit bas. Ngeri bercampur geram! Cecite cecite~~

Tadi masa balik dari beli barang, ada satu time tu, aku tengah nak potong bas yang tengah ambil penumpang, lepas tu boleh pulak tetibe ada motor laju je dari kiri mencelah depan kereta aku. Brek tekejut la aku. Terbantut sekejap nak potong bas.


Yang tak puas hatinye, ade ke patut, budak tu bawak motor dah la sambil messaging. Lepas tu, kejap laju kejap perlahan, kejap ketepi kejap ke tengah. Mengundang kemarahan tau tak. Rasa macam nak hon, tapi takut plak skali kena kat budak samseng. Habis pulak cermin kereta aku dia balun pakai helmet nanti.

Aku pun takleh wat pape. Nasib baik haluan tak sama. Boleh jugak aku kawal perasaan marah ni. Hurmmm...

Aduhai.. Ni kakak nak nasihat sikit kepada adik2 yang bawak motor tu. Tolong la hati2. Tengok side mirror tu. Bukan tengok handphone je. Tau la awak terer bawak motor sambil taip mesej. Tapi.. Bahaya sebenarnya. Kalau awk tak sayang nyawa, awk tak sayang sorang2 je lah. Jangan babitkan pengguna jalanraya lain. Wassalam.

2 orang kata Popolita budak pandai:

Agus said...

Free service 20 backlink generator high PR. Visit http://backlinkpr1.co.vu

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

 

Farhana Oh Farhana Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea