Saturday, March 19, 2011

Gadis kelar Tangan Setelah Dirogol

Oleh: FarhanaOh Farhana Pukul 7:35 PM

Terkejut sesangat lepas baca pasal 'Gadis Kelar Tangan Selepas Dirogol' kat dalam Berita Harian Online hari ni. Haishh.. Kenapa boleh jadi macam tu kan? Hurmm.. aku nak kata bebanyak pun tak boleh la jugak. Sebab tak pernah alami ujian yang sebesar itu dalam hidup ni.

Tapi, ape yang aku boleh cakap, kasihan teramat kat budak tu. Dah la dirogol. Pastu, dek kerana tak sanggup dan malu nak hadapi hari muka, sanggup kelar tangannya sendiri. Guna serpihan kaca tu. Sakit woi!! Terpijak kaca pun sakit, apatah lagi nak sengaja kelar2 tangan. Adushhh~

Tapi nasib baik la tak mati. Kalau dia mati sebab bunuh diri, makanya, tak cium bau syurga le..

Menurut berita, gadis ni dirogol kerana telah dipelawa oleh rakan2nya supaya meminum sejenis minuman bernama 'Thai Song'. Air tu lah yang buat dia jadi separuh sedar. Pastu terus dia dirogol bergilir2. Kat kebun kelapa sawit plak tu. Haishhh... Kepada gadis2 di luar sana, hati2 kayh! Jangan balun minum terus je bila orang pelawa. Bahaya tau! Sekarang ni macam2 boleh jadi. Aku cakap sebab aku prihatin ngan nasib wanita2 sekarang.. Ingatan untuk diri aku sendiri jugak..
.Gambar dari pakcik Google.

p/s: Teringin plak aku nak jadi kuat macam Lara Croft. Boleh belasah penjahat sebelasah belasahnye. Besttt!!

10 orang kata Popolita budak pandai:

Si kOtAk HaTi said...

nauzubillah...smoge kite tros dilindungi Allah..

atiEy_[azHa] said...

betul-betul . jangan main balun je kalau orang pelawa makan atau minum benda pelik-pelik .

P0polita said...

@si kotak hati: aminnnnn~

@atiey_[azha]: bace kat berita tu.. kekadang kwn2 sendiri pn tak leh caye sangat kan.. haish.. mintak dilindungi la..

Cik Yana said...

Mesti budak perempuan tu rase cam dah tak berguna sebab maruah dia dah tercemar camtu. Kesian nye dia.

P0polita said...

@Cik yana: betul tu.. sebab tu dia smpai sanggup kelar tangan dia.. isk2.. kesian kan.. tp tu la dugaan hidup..takleh nak mengeluh..

FurBall said...

semoga rakan2 aku, keluarga aku dilindungi dari semua ini..amin

urm..kadang2 kita kena tengok dengan sape jugak kita berkawan dan jaga batas kita dgn depa...huhu

P0polita said...

betul tu.. sebab zaman skarang ni macam2 perkara yang kite tak jangka pun boleh belaku.. kan..

~Eizny Ejan~ said...

dtg cni. btw
shout box ssh nk komen la 'sbb terhalng oleh iklan nufnuh huhu

P0polita said...

@~Eizny Ejan~: oh really? sori2.. da betolkan dah.. hehe... btw tq for inform.. kalau x, x tau la..=D

Sharienz Sz said...

jgn terus ambil klu org bg..
mesti ada muslihat..
siannya wanita skrg ni..
mudah aje kena tindas...

 

Farhana Oh Farhana Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea