Saturday, January 15, 2011

Jom Tonton KHURAFAT

Oleh: FarhanaOh Farhana Pukul 9:37 PM
Haa.. petang tadi aku merasa agak sengsara kerana kesunyian. Huhu..

Maka nya, rakanku bernama Nini ajak aku gi Jusco tengok cite "Khurafat" dengan kawan2 (Adah dan Syera). Time tu dah la aku tengah masak bihun sup yang tak berapa nak menjadi. Huhu.. Aku pun orite saje..

Cite tu okey la. Mengejutkan sangat2. Bukan apa, banyak betul scene terkejut2. Terjerit2 orang dalam panggung.. Hantu kat tepi, hantu kat atas, tangan hantu kat bahu, tangan hantu kat kaki.. Adoi la.. Aku ni dah la memang senang sangat nak terkejut2 ni. Seram sejuk kulit ni! Sampai bepeluk2 aku ngan Syera (member duk sebelah aku).. Aauw!

Kepada yang tak tengok lagi, try la tengok. Tapi, kalau aku, aku bagi 2 1/2 bintang je untuk cite ni. Sebab sekejap sangat. 1 jam 20 minit je (kawan aku kata). Tak sempat nak feel. Tapi kan, part yang last2 tu, sedih ckit la.. Eh.. Sedih banyak kot!

p/s: Sokonglah filem tempatan.. =DD

2 orang kata Popolita budak pandai:

Amirrah Zawani said...

tak tgk lagi..
tak mau tgk kot..
i penakut.. hehe :D

P0polita said...

yup2.. memang mengejutkan.. kepada yang berpenyakit or sedang pregnant tak disarankan untuk tengok yea.. bukan pe, sbgai langkah berjage2 je.. =D

 

Farhana Oh Farhana Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea